Thursday, June 19, 2008

selamat tinggal teman2 band ku


sejak aku mula duk kat uitm sampai la skang ni brass band uitm malaysia la yg telah membentuk hidup aku..banyak kenangan manis n pahit yg aku rase sepanjang aku join band ni..yg paling aku ingat..mase rehearsal merdeka tahun 2007..munculnye team percussion brass band uitm malaysia division ketiga..sbb ape division ketiga? sbb..mase 2 hampir sume members yg main tuk team percussion 2 actually bkn percussion members..ade yg main seksefon (aku la 2..hehe..)..ade yg main bagpipe..flute..clarinet..mcm2 lg la..hehe..tp kiteorg b'jaya gak mengaburi orang2 yg ade kat situ dgn kehebatan skill kiteorg (poyo la plak..huhu..)..tp mase 2 aku kecundang gak..bole plak mase kat grand stand kaki aku cramp..malu siot..haha..pas 2..thanx gak kat dm ijat sbb bagi kepercayaan aku tuk main bass tuk drumcomp walaupn aku ni seksefon player..2 kali b'turut2 tuuuu..haha..tp yg aku pasan..mase final sem ni la paling byk kenangan yg aku x bole lupa..kisah cinta la (ooppss..haha)..kisah sedih la..ape2 aje la..hehe..


ape2 pn, aku nk ucap terima kasih kat teman2 band yang slama ni tlah byk tlg aku especially..daus n fadzli..thanx bro..n x lupe gak kat sume band members yg sudi b'kwn ngan aku..aku xnk mentioned name kat sini sbb takut nnt ade name yg t'tinggal takut ade yg terase hati..huhu..ok la..aku try sebut..tp tuk batch aku n senior2 je la..hehe..shima, ijat dm, ijat pipe, mushi, azman, asrar, ida, farish, yuzi, fiena, pakcoh, akmar, dilla..kpd name yg xde dlm list sori ek..thanx gak kat korg sume..n last but not least..thanx kat sume cikgu band yg tlah membuat aku knal ngan muzik! aku rase ni je kot aku nk tulis..kalo ade lg nnt aku tambah..huhu..chow!

3 comments:

Anonymous said...

ye ye nama aku ada ye ye

Amidala said...

ahahaha. sedeyynye post ni. uhuhu.

khalida salleh =) said...

yessss!! nama saya ada jgak! thax syuk2